OGŁOSZENIE NR 2/08 O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE NR 2/08 O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Untitled

OGŁOSZENIE NR 2/08

O NABORZE NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Jasionówka ogłasza nabór na następujące stanowisko pracy:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasionówce.

I. Główne obowiązki:

1) kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasionówce oraz reprezentowanie go na zewnątrz;

2) wydawanie i nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, dłużników alimentacyjnych i zaliczek alimentacyjnych;

3) odpowiedzialność za majątek ośrodka i sprawowanie nadzoru nad jego wykorzystaniem;

4) tworzenie warunków do realizacji przez ośrodek oraz realizowanie zadań statutowych poprzez właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym GOPS oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie;

5) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, związkami wyznaniowymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w zakresie realizacji zadań ośrodka;

składanie Radzie Gminy Jasionówka corocznych sprawozdań z działalności GOPS oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;

6) realizowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia wynikających z potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów rządowych pomocy społecznej mających na celu ochronę i poprawę życia osób, rodzin i grup społecznych - opracowywanie rocznych planów finansowych;

7) prowadzenie analizy wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i innych środków będących w dyspozycji jednostki;

8) kontrola prawidłowości i rzetelności prowadzonych przez pracowników socjalnych rodzinnych wywiadów środowiskowych oraz ich zatwierdzanie;

9) wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników ośrodka oraz innych czynności z zakresu prawa pracy;

10) opracowywanie projektów uchwał, statutu ośrodka, regulaminu organizacyjnego, itp. aktów prawnych;

11) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. Nr 122, poz. 1143 z późn. zm.);

12) koordynacja opracowywania informacji publicznej do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej;

13) prowadzenie spraw z zakresu przeciwdziałania narkomanii, alkoholizmowi
i przemocy w rodzinie;

14) prowadzenie zbioru danych osobowych świadczeniobiorców;

15) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Wójta Gminy w zakresie zajmowanego stanowiska.

II. Niezbędne wymagania:

1) obywatelstwo polskie;

2) wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończone studia podyplomowe, w których programie uwzględniono minimum programowe z zakresu organizacji pomocy społecznej;

3) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letni staż pracy w pomocy społecznej i 2-letni na stanowiskach urzędniczych wymienionych w art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.);

4) znajomość ustaw z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, samorządu gminnego, postępowania egzekucyjnego
w administracji oraz kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej;

5) umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym, w tym obsługa systemu „HELIOS” wspomagającego pracę ośrodka;

6) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z tematyką pomocy społecznej;

7) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

8) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni spraw publicznych oraz nieposzlakowana opinia;

9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.

III. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się;

2) samodzielność i odpowiedzialność;

3) umiejętność analitycznego myślenia;

4) znajomość języka obcego w stopniu średnim.

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny oraz CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

2) kwestionariusz osobowy**;

3) kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy (oryginały do wglądu);

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (oryginały do wglądu);

5) kserokopia dowodu osobistego;

6) oświadczenie o niekaralności*;

7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu;

8) kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności potrzebne na danym stanowisku (oryginały do wglądu);

9) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;

V. Termin i miejsce składania kompletu dokumentów:

1) dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 25.03.2008 r. do godz. 15.30 (decyduje data stempla pocztowego),
w Urzędzie Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, pokój Nr 1,
w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasionówce”;

2) dokumenty, które wpłyną po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane;

3) Urząd Gminy Jasionówka nie odsyła nadesłanych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru wraz z terminem rozmów kwalifikacyjnych oraz informacja o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jasionówka (http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_jasionowka/bip/index.php) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (085) 7160021.

WÓJT GMINY

/-/ Wiesława Kitlas

* Zaświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne przedstawia tylko osoba wytypowana
w drodze naboru do podpisania umowy o pracę.

** Kwestionariusz osobowy można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, pokój Nr 1 lub pobrać ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jasionówka (http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_jasionowka/bip/index.php).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Jasionówce

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Jasionówka

Wprowadzający: Urząd Gminy Jasionówka

Data modyfikacji: 2008-03-11

Opublikował: Urząd Gminy Jasionówka

Data publikacji: 2008-03-11