CENTRALNY REJESTR SKARG I WNIOSKÓW

Centralny rejestr skarg i wniosków
Centralny rejestr skarg i wniosków

Centralny rejestr skarg i wniosków

Centralny rejestr skarg i wniosków prowadzony jest na podstawie § 21 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 grudnia 1999 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319, z późn. zm.).

W rejestrze zawarte są następujące dane:

- liczba porządkowa,

- data wpływu,

- imię i nazwisko zainteresowanego, nazwa instytucji, redakcji,

- adres zainteresowanego, instytucji, redakcji,

- przedmiot skargi, zażalenia,

- data zlecenia załatwienia,

- komu zlecono załatwienie (do kogo skargę skierowano),

- termin załatwienia,

- data wpływu po załatwieniu,

- sposób załatwienia,

- data wysłania zawiadomienia,

- kogo zawiadomiono,

- uwagi.

Rejestr prowadzi Sekretarz Gminy, pok. nr 4, tel. (085) 7278042.

Z uwagi na fakt, iż centralny rejestr skarg i wniosków stanowi zbiór danych w rozumienia przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm. ), dane zawarte w ww. rejestrze nie podlegają udostępnieniu.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Jasionówce

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Jasionówka

Wprowadzający: Urząd Gminy Jasionówka

Data modyfikacji: 2005-05-11

Opublikował: Urząd Gminy Jasionówka

Data publikacji: 2005-05-11