Zakup i dostawa komputerów przenośnych

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Jasionówka

ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka

Jasionówka, dn. 06.12.2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie niniejsze nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) i nie jest prowadzone w trybie tej ustawy – art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.

  2. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym zapytaniu oraz załączonych dokumentach służyć mają wyłącznie przygotowaniu oferty i nie powinny być wykorzystywane w inny sposób.

  3. Postępowanie przeprowadzone zostanie z zachowaniem zasady przejrzystości i jawności, z zapewnieniem zachowania uczciwej konkurencji, z dołożeniem wszelkiej staranności w celu uniknięcia konfliktu interesów.

  4. W sprawach nieuregulowanych w Zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa w tym ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360).

  1. ZAMAWIAJĄCY

  1. Zamawiającym jest Gmina Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, NIP 546-130-34-39, REGON 050659332.

  2. Dane osoby do kontaktu: Andrzej Kloza, tel. (85) 727 80 45, e-mail: sekretarz@jasionowka.pl.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych (8 szt.), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załączonym do zapytania (załącznik nr 4).

  2. Oferta Wykonawcy powinna obejmować komplet dostaw wskazanych w ust. 1. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania zakupionego sprzętu. Niedoszacowanie zakresu zadań do wykonania przez Wykonawcę nie będzie podstawą roszczeń o zwiększenie wartości wynagrodzenia.

  3. Zakres zamówienia – zgodnie z załącznikami, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje wszelkie czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej.

  4. Pozostałe wymogi i informacje związane z realizacją zamówienia:

  1. Zamawiający zaznacza, że wszelkie użyte w zapytaniu ofertowym lub załączonych do niego dokumentach nazwy własne, znaki towarowe użyto jedynie w celu pokazania przykładowych rozwiązań. Zamawiający oczywiście dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań równoważnych zaprezentowanym w dokumentacji;

  2. dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w przedmiocie zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.

    Przez równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji /wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:

  1. charakteru użytkowego (tożsamości funkcji),

  2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),

  3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  2. Złożona oferta ma stanowić integralną część umowy. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w wypadkach w niej wskazanych. Projekt umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  4. Zamawiający nie planuje udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi / dostawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług / dostaw.

  5. Okres gwarancji - minimum 24 m-ce door-to-door lub on-site.

  6. Główne kody dotyczące przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: -30213100-6 KOMPUTERY PRZENOŚNE.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Termin realizacji zamówienia – do dnia 30.12.2022 r. Jest to termin dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego. Do upływu wskazanego terminu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i zgłosić go do odbioru wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do jego dokonania.

2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków zewnętrznych zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w zależności od wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub w sytuacjach przewidzianych w projekcie umowy, w tym wystąpienie siły wyższej.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptują treść zapytania ofertowego bez zastrzeżeń – złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń.

  2. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty (zostaną wykluczone):

  1. które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

  1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

  2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

  4. pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  1. w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, lub w przypadku, którego w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. — Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z z 2021 r. poz. 1588 z późn. zm.) lub w stosunku do którego upadłość ogłoszono;

  2. wykonawcy wobec których wydano ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z uwagi na powyższe okoliczności zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne załączniki do oferty:

  1. w odniesieniu do okoliczności wskazanej w § V ust. 1 i ust. 2 pkt 1 - na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę — wzór treści oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

  2. w odniesieniu do okoliczności wskazanych w § V ust. 2 pkt 2 poprzez złożenie oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, któremu podlega wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

  3. w odniesieniu do okoliczności wskazanych w § V ust. 2 pkt 3:

- Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wraz informacją, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w administracji, również w zakresie innych niż podatkowe zobowiązania wnioskodawcy, w sprawach o przestępstwa skarbowe lub wykroczenia skarbowe wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  1. uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  1. wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  1. potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  1. w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach złożonej oferty, materiały, elementy i systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w § XIV pkt 5 Zapytania Ofertowego, złożonych przez Wykonawcę. Przedmiotowy dokument musi zawierać co najmniej wykaz materiałów, elementów, technik użytych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

  1. Dodatkowe warunki: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.



  1. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.



  1. KRYTERIA OCENY OFERTY I WAGI PUNKTOWE PRZYPISANE DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) cena brutto oferty – waga kryterium 90%;

2) okres gwarancji – waga kryterium 10 %.

  1. Sposób przyznawania punktacji - maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Wykonawca wynosi 100 punktów, jak niżej - oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów:

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) - (waga 90 %) zostanie obliczona wg następującego wzoru (uwzględnione będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu i złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu):

1) cena

Najniższa cena spośród złożonych ofert (w PLN)

Punkty = ----------------------------------- x 90 % (max. 90 pkt.)

Cena oferty badanej (w PLN)

2) gwarancja (G)

24 m-ce – 0 pkt

36 m-cy – 10 pkt

Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 24 m-ce, maksymalny 36 m-cy. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 24 m-ce okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (24 miesiące). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 36 m-cy skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego – wynosi 2 lata.

Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 10 punktów.

  1. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

    W = C + G

    gdzie:

    W - wartość punktowa oferty,

    C - ilość punktów za kryterium: cena ,

    G- ilość punktów za kryterium: gwarancja.

    Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

  2. Jeżeli oferty dwóch lub więcej oferentów uzyskają najwyższą i równą liczbę punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować warunków gorszych, niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofertach, o czym poinformuje Wykonawcę.



  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną albo złożyć osobiście bądź przez kuriera do dnia 14.12.2022 r. do godziny 15:00, na adres: Zamawiającego – Urząd Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, e-mail: gmina@jasionowka.pl, podając w tytule: Zapytanie ofertowe – Komputery Senior+”. Liczy się data wpływu dokumentów do Zamawiającego.

  2. Oferty złożone w inny sposób lub po terminie nie będą rozpatrywane i na wniosek składającego zostaną zwrócone.



  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.

  2. Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Oferenta. Wzór oferty oraz oświadczenia są dołączone do niniejszego zapytania.

  3. Oferta powinna:

  1. być opatrzona pieczątką firmową

  2. posiadać datę sporządzenia

  3. zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, (REGON, KRS jeśli dotyczy),

  4. zawierać specyfikację zamówienia

  5. zawierać wymagane załączniki

  6. być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

  1. Oferta powinna zawierać cenę brutto i netto łącznie na wykonanie zadania podane w walucie PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  2. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności wszystkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji zamówienia.

  3. Zamawiający nie przewiduje zaliczek i przedpłat.

  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Nie przewiduje się zwrotu kosztów poniesionych w związku z przygotowaniem ofert.

  5. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy podać w Formularzu oferty załączając uzasadnienie wykazujące, iż informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

  7. Oferta niezgodna z treścią zapytania zostanie odrzucona.



  1. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA, PODPISANIE UMOWY

  1. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszona na stronie internetowej oraz w BIP Zamawiającego.

  2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.

  3. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi / uchyli się od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.



  1. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego.

  2. zostanie złożona po terminie składania ofert.

  3. oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników.

  4. nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert.

  5. oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zwiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień we wskazanym przez Zamawiającego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

  2. Zamawiający może wzywać Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert o brakujące dokumenty. W przypadku braku uzupełnienia we wskazanym terminie (nie krótszym niż 3 dni) oferta zostanie odrzucona.



  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków niniejszego postępowania, a także do odwołania / unieważnienia postępowania bez konieczności podania przyczyn i konsekwencji prawnych i finansowych z tego wynikających, na każdym etapie.

  2. Ponadto Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.



  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień podpisanej umowy, w formie aneksu do umowy, pod warunkiem zgody obu stron.

  2. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie podpisywania i w podpisanej umowie, w tym w szczególności z następujących powodów:

  1. zmiana uwarunkowań prawno-administracyjnych realizacji zadania

  2. zmiana wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków ze środków zewnętrznych, które otrzymać Zamawiający lub zmian w innych wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą

  3. zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności zmiany albo wprowadzenie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego

  4. zmiana wynikająca z rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej Strony

  5. zmiana związana z koniecznością likwidacji omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy

  6. zmiana okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w umowie nie prowadzi do zmiany charakteru umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu

  7. otrzymania decyzji / informacji Skarbu Państwa zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;

  8. zmiana w rozliczeniu umowy ustalonym przez Strony;

  9. zmiana rozwiązań technologicznych;

  10. siły wyższej;

  11. niezależnych od Stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy.



  1. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY

Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:

  1. formularz ofertowy – zał nr 1

  2. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – zał nr 2

  3. dane techniczne / karty katalogowe proponowanych urządzeń / sprzętu (na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w zał nr 4)

  4. zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z ZUS / KRUS

  5. zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach z właściwego urzędu skarbowego.



  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres sekretarz@jasionowka.pl.

  2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe.

  3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Zapytanie ofertowe wraz ze zmianami upublicznione zostanie również w Bazie Konkurencyjności.

  4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.

  5. Zamawiający w toku badania ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty oraz wymaganych przez Zamawiającego.

  6. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w zapytaniu ofertowym (niewymaganych do złożenia wraz z ofertą).

  7. Zamawiający żąda podania w ofercie przez Wykonawcę elementów zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki dotyczące podwykonawstwa zawarto we wzorze umowy załączonym do zapytania ofertowego.



XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Dla skuteczności niniejszego zapytania ofertowego wystarczające jest otrzymanie przez Zamawiającego przynajmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

  2. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty

  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych

  3. Załącznik nr 3 - Projekt umowy

  4. Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia.

WÓJT GMINY

Leszek Zawadzki

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Jasionówka

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Kloza

Data wytworzenia: 2022-12-06

Wprowadzający: Andrzej Kloza

Data modyfikacji: 2022-12-20

Opublikował: Andrzej Kloza

Data publikacji: 2022-12-06