Zakup i dostawa komputerów przenośnych
Gmina Jasionówka
ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka
Jasionówka, dn. 06.12.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
-
Postępowanie niniejsze nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) i nie jest prowadzone w trybie tej ustawy – art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
-
Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym zapytaniu oraz załączonych dokumentach służyć mają wyłącznie przygotowaniu oferty i nie powinny być wykorzystywane w inny sposób.
-
Postępowanie przeprowadzone zostanie z zachowaniem zasady przejrzystości i jawności, z zapewnieniem zachowania uczciwej konkurencji, z dołożeniem wszelkiej staranności w celu uniknięcia konfliktu interesów.
-
W sprawach nieuregulowanych w Zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa w tym ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360).
-
ZAMAWIAJĄCY
-
Zamawiającym jest Gmina Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, NIP 546-130-34-39, REGON 050659332.
-
Dane osoby do kontaktu: Andrzej Kloza, tel. (85) 727 80 45, e-mail: sekretarz@jasionowka.pl.
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych (8 szt.), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załączonym do zapytania (załącznik nr 4).
-
Oferta Wykonawcy powinna obejmować komplet dostaw wskazanych w ust. 1. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilności działania zakupionego sprzętu. Niedoszacowanie zakresu zadań do wykonania przez Wykonawcę nie będzie podstawą roszczeń o zwiększenie wartości wynagrodzenia.
-
Zakres zamówienia – zgodnie z załącznikami, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje wszelkie czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej.
-
Pozostałe wymogi i informacje związane z realizacją zamówienia:
-
Zamawiający zaznacza, że wszelkie użyte w zapytaniu ofertowym lub załączonych do niego dokumentach nazwy własne, znaki towarowe użyto jedynie w celu pokazania przykładowych rozwiązań. Zamawiający oczywiście dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań równoważnych zaprezentowanym w dokumentacji;
-
dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w przedmiocie zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.
Przez równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji /wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:
-
charakteru użytkowego (tożsamości funkcji),
-
parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
-
parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Złożona oferta ma stanowić integralną część umowy. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w wypadkach w niej wskazanych. Projekt umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
-
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający nie planuje udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi / dostawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług / dostaw.
-
Okres gwarancji - minimum 24 m-ce door-to-door lub on-site.
-
Główne kody dotyczące przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: -30213100-6 KOMPUTERY PRZENOŚNE.
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia – do dnia 30.12.2022 r. Jest to termin dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego. Do upływu wskazanego terminu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i zgłosić go do odbioru wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do jego dokonania.
2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków zewnętrznych i zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w zależności od wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub w sytuacjach przewidzianych w projekcie umowy, w tym wystąpienie siły wyższej.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptują treść zapytania ofertowego bez zastrzeżeń – złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń.
-
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty (zostaną wykluczone):
-
które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
-
uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
-
posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
-
pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
-
pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
-
w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, lub w przypadku, którego w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. — Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z z 2021 r. poz. 1588 z późn. zm.) lub w stosunku do którego upadłość ogłoszono;
-
wykonawcy wobec których wydano ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z uwagi na powyższe okoliczności zostanie dokonana w oparciu o obligatoryjne załączniki do oferty:
-
w odniesieniu do okoliczności wskazanej w § V ust. 1 i ust. 2 pkt 1 - na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę — wzór treści oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
-
w odniesieniu do okoliczności wskazanych w § V ust. 2 pkt 2 poprzez złożenie oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, któremu podlega wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
-
w odniesieniu do okoliczności wskazanych w § V ust. 2 pkt 3:
- Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wraz informacją, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w administracji, również w zakresie innych niż podatkowe zobowiązania wnioskodawcy, w sprawach o przestępstwa skarbowe lub wykroczenia skarbowe wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach złożonej oferty, materiały, elementy i systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w § XIV pkt 5 Zapytania Ofertowego, złożonych przez Wykonawcę. Przedmiotowy dokument musi zawierać co najmniej wykaz materiałów, elementów, technik użytych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
-
Dodatkowe warunki: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
-
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-
KRYTERIA OCENY OFERTY I WAGI PUNKTOWE PRZYPISANE DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW
-
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena brutto oferty – waga kryterium 90%;
2) okres gwarancji – waga kryterium 10 %.
-
Sposób przyznawania punktacji - maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Wykonawca wynosi 100 punktów, jak niżej - oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) - (waga 90 %) zostanie obliczona wg następującego wzoru (uwzględnione będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu i złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu):
1) cena
Najniższa cena spośród złożonych ofert (w PLN)
Punkty = ----------------------------------- x 90 % (max. 90 pkt.)
Cena oferty badanej (w PLN)
2) gwarancja (G)
24 m-ce – 0 pkt
36 m-cy – 10 pkt
Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 24 m-ce, maksymalny 36 m-cy. Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 24 m-ce okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu gwarancji (24 miesiące). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 36 m-cy skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego – wynosi 2 lata.
Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie 10 punktów.
-
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
W = C + G
gdzie:
W - wartość punktowa oferty,
C - ilość punktów za kryterium: cena ,
G- ilość punktów za kryterium: gwarancja.
Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
-
Jeżeli oferty dwóch lub więcej oferentów uzyskają najwyższą i równą liczbę punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować warunków gorszych, niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofertach, o czym poinformuje Wykonawcę.
-
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną albo złożyć osobiście bądź przez kuriera do dnia 14.12.2022 r. do godziny 15:00, na adres: Zamawiającego – Urząd Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, e-mail: gmina@jasionowka.pl, podając w tytule: „Zapytanie ofertowe – Komputery Senior+”. Liczy się data wpływu dokumentów do Zamawiającego.
-
Oferty złożone w inny sposób lub po terminie nie będą rozpatrywane i na wniosek składającego zostaną zwrócone.
-
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.
-
Ofertę składa się w formie pisemnej, w języku polskim wraz z oświadczeniami Oferenta. Wzór oferty oraz oświadczenia są dołączone do niniejszego zapytania.
-
Oferta powinna:
-
być opatrzona pieczątką firmową
-
posiadać datę sporządzenia
-
zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail, NIP, (REGON, KRS jeśli dotyczy),
-
zawierać specyfikację zamówienia
-
zawierać wymagane załączniki
-
być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
-
Oferta powinna zawierać cenę brutto i netto łącznie na wykonanie zadania podane w walucie PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
-
Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności wszystkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji zamówienia.
-
Zamawiający nie przewiduje zaliczek i przedpłat.
-
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Nie przewiduje się zwrotu kosztów poniesionych w związku z przygotowaniem ofert.
-
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy podać w Formularzu oferty załączając uzasadnienie wykazujące, iż informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
-
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
-
Oferta niezgodna z treścią zapytania zostanie odrzucona.
-
OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA, PODPISANIE UMOWY
-
Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszona na stronie internetowej oraz w BIP Zamawiającego.
-
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta będzie uznana za najkorzystniejszą do zawarcia umowy.
-
W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi / uchyli się od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
-
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
-
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
-
jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego.
-
zostanie złożona po terminie składania ofert.
-
oferta nie będzie posiadała wszystkich wymaganych załączników.
-
nie będzie się odnosiła do kryteriów oceny ofert.
-
oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zwiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień we wskazanym przez Zamawiającego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający może wzywać Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert o brakujące dokumenty. W przypadku braku uzupełnienia we wskazanym terminie (nie krótszym niż 3 dni) oferta zostanie odrzucona.
-
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków niniejszego postępowania, a także do odwołania / unieważnienia postępowania bez konieczności podania przyczyn i konsekwencji prawnych i finansowych z tego wynikających, na każdym etapie.
-
Ponadto Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
-
WARUNKI ZMIANY UMOWY
-
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień podpisanej umowy, w formie aneksu do umowy, pod warunkiem zgody obu stron.
-
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia lub wprowadzenia zmian w umowie na etapie podpisywania i w podpisanej umowie, w tym w szczególności z następujących powodów:
-
zmiana uwarunkowań prawno-administracyjnych realizacji zadania
-
zmiana wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków ze środków zewnętrznych, które otrzymać Zamawiający lub zmian w innych wytycznych, obowiązujących dla zawartej umowy i wymagających zmiany umowy zawartej z Wykonawcą
-
zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności zmiany albo wprowadzenie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
-
zmiana wynikająca z rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej Strony
-
zmiana związana z koniecznością likwidacji omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
-
zmiana okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w umowie nie prowadzi do zmiany charakteru umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu
-
otrzymania decyzji / informacji Skarbu Państwa zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;
-
zmiana w rozliczeniu umowy ustalonym przez Strony;
-
zmiana rozwiązań technologicznych;
-
siły wyższej;
-
niezależnych od Stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy.
-
LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
-
formularz ofertowy – zał nr 1
-
oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych – zał nr 2
-
dane techniczne / karty katalogowe proponowanych urządzeń / sprzętu (na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w zał nr 4)
-
zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z ZUS / KRUS
-
zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach z właściwego urzędu skarbowego.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres sekretarz@jasionowka.pl.
-
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe.
-
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Zapytanie ofertowe wraz ze zmianami upublicznione zostanie również w Bazie Konkurencyjności.
-
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
-
Zamawiający w toku badania ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty oraz wymaganych przez Zamawiającego.
-
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w zapytaniu ofertowym (niewymaganych do złożenia wraz z ofertą).
-
Zamawiający żąda podania w ofercie przez Wykonawcę elementów zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki dotyczące podwykonawstwa zawarto we wzorze umowy załączonym do zapytania ofertowego.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Dla skuteczności niniejszego zapytania ofertowego wystarczające jest otrzymanie przez Zamawiającego przynajmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
-
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
-
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
-
Załącznik nr 3 - Projekt umowy
-
Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia.
WÓJT GMINY
Leszek Zawadzki
Metryka strony